فروش عمده استیکر کارت

برچسب یا استیکر کارت اعتباری،یک لایه pvc و محافظ است که روی انواع کارت های اعتباری اعم از کارت بانکی،کارت مترو،کارت اتوبوس و… قابل نصب و استفاده می‌باشد.با توجه به اینکه طرح ها و نقوش روی کارت های اعتباری بعد از مدتی از بین رفته و یا کم رنگ می‌شوند،این برچسب ها می‌توانند جایگزین مناسبی برای طرح های رنگ و رو رفته ی کارت ها باشند !

فرصت ویژه برای صادرات

امروزه استفاده از استیکر کارت اعتباری رواج پیدا کرده است.دیگر طرح های یکنواخت و قدیمی کارت های بانکی ،کارت اتوبوس و مترو جای خود را به طرح های زیبا و جذاب این استیکر ها داده اند.اکنون وقت آن رسیده که شما هم فروشنده این محصول فوق العاده باشید ! با توجه به قیمت ریال و هزینه تمام شده تولید این محصول در ایران در مقایسه با سایر کشور ها، صادرات و فروش این محصول در سایر کشور ها به شدت توصیه می‌شود. با یک مقایسه ساده بین قیمت تمام شده این محصول به دلار (بین 7 الی 15 دلار) و ریال (60.000 ریال) درمیابیم ارزش ورود به این بازار بسیار بیش از حد تصور خواهد بود.

فرصت ویژه برای تجار،بازاریان و عمده فروشان کشور های همسایه

مجموعه تی کی آرت با بیش از 5 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع برچسب و استیکر و در دست داشتن حجم زیادی از بازار این محصول ویژه در ایران، مفتخر است آمادگی خود را جهت همکاری با تجار ، بازاریان و عمده فروشان کشور های همسایه به خصوص منطقه خاورمیانه اعلام نماید.

اگر شما هم مایل به سرمایه گذاری و شراکت در فروش این محصول ویژه و ترند شده هستید، کافیست از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.